هتل های مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

 

 

 

 

 تور مشهد هتل اترک

هتل اترک مشهد یکی از نزدیکترن هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است و تنها 3 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل متشکل از 13 طبقه و 146 اتاق است که دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , تلویزیون , یخچال و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , رستوران , اینترنت در لابی , تلویزیون ال سی دی در لابی , پارکینگ , رم سرویس , پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد. این هتل برای آن دسته از مسافران تور مشهد که می خواهند به حرم نزدیک باشند بسیار مناسب است.

 تور مشهد هتل اترک

 

 

 

 

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در فاصله 500 متری حرم مطهر امام رضا (ع) قار گرفته است و مسافران تور مشهد تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم بروند. این هتل در زمینی به مساحت 8000 مترمربع  ساخته شده است که متشکل از 100 اتاق در 8 طبقه می باشد.

تور مشهد هتل کیانا

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , رستوران سنتی , کافی شاپ , استخر , سونا ,جکوزی , آرایشگاه زنانه , زمین باززی برای کودکان , سالن بیلیارد , فروشگاه و...  اشاره کرد. گردشگران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: